Jak koupit notebook bez Windows ?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Úterý Listopad 27 14:07:33 CET 2001

Ahoj
### Michal Vymazal napsal dne 22 Nov 01, v 18:29 :

> Pravda, pravda, pane kolego. A jeste pridam - vezmete si pri nakupu
> zakon na ochranu spotrebitele a zacnete klast prodejci otazky. A jedna z
> nich muze znit - nejsou ta M$ v cene nahodou vazany obchod? Prodejce musi
> odpovedet.

Pánové, zákon na ochranu spotřebitele je hezká věc, ale ten prodejce
je v tom nevinně. Ono totiž je to tak, že ty notebooky chodi již  od
distributora (nebo dovozce) s těmi windows, a jediné co může koncový
prodejce udělat, je k tomu železu nedat a ZAHODIT. Případnou ztrátu
na ceně by ovšem prodejce musel hradit ze svého, protože je nemůže
prodat jinému, jsou totiž (licenčně) vázány na to konkrétní železo!
A zkuste si ten notebook získat bez windows od distributora, který je
vázán smluvně s MS, že budou u každého kusu, a taky on mu je všechny
zaplatí!!!
Jistě, může vám koncový prodejce prodat ntb bez windows, ale asi za
stejnou cenu jako s nimi, stačí si říct, možná vám dá 1Kč slevu
(stejně větší cenu MSW nemají, že :))...
Mě to taky štve, stejně jako vás, ale těžko se s tím dá něco dělat.

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail