bind(2) na neexistujici rozhrani

Úterý Listopad 27 15:39:16 CET 2001

On Tue, 27 Nov 2001, Jan Kasprzak wrote:

> 	Zkuste tady dat neco, co v nejvyssim bajtu nema nulu. Treba
> 0x11223344, nebo jen random(). Bez teto modifikace mi vas program prosel,
> s ni hlasi chybu bind().

Vtip bude v tom, ze adresa 0.x.y.z je (podle mineni jadra) broadcast, a
tudiz je povoleno se na nej bindnout. Na unicastove adresy neprirazene
mistnim interfejsum lze bind udelat pouze kdyz je zapnuty transparent
proxying a kdyz ma dotycny patricna opravneni.

Co udela ta vec s dummy nevim, ale je to zajimavy napad.