subject:TeX--Web server

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Listopad 27 15:06:03 CET 2001

Dobry den,

On Mon, Nov 26, 2001 at 12:28:38PM +0100, Jan Houstek wrote:
> [...]
> jinam nez do jedineho adresare
>
> 2) nepritel bude zapisovat velke mnozstvi dat na disk s cilem ho preplnit
>
> reseni -- dam na dany adresar kvotu a staram se o pravidelne promazavani
>
> 3) nepritel si precte nejaky konfiguracni soubor (pomoci \input) a najde
> diru v systemu kterou pak pouzije k utoku jinym zpusobem
>
> reseni -- 1) odstranim diru. Pokud o ni nevim, a presto tam nejaka je, tak
> je server nezabezpeceny s TeXem i bez nej. 2) nedam userovi spostejicimu
> TeX prava cist soubory odjinud nez ze stromu /usr/share/texmf a jeho

domnivam se, ze dle spravneho UN*Xoveho zvyku lze situaci resit
nejmene 2-ma metodama a z nich 3 jsou spravne ;-)

Dokazal bych si predstavit lpd frontu, ktera by dokumenty do ni
poslane preTeXovala do napr. PDF ci jineho vhodneho formatu...

No a prinejhorsim by slo udelat nejake konto s moznosti pripojeni
pres ssh, kde by si uzivatel mohl TeXovat do aleluja, ne?

> --
> Honza Houstek

Zdravi
Honza Marek