smart UPS 2200

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Úterý Listopad 27 13:19:23 CET 2001

"Zdenek Marsik" <admin na jakub.hiedu.cz> wrote in message
news:005901c1771d$5dfe7a40$0201a8c0 na jakub.hiedu.cz...
> Zdravim,
>
> nevite nekdo kde bych nasel balicek pro smart-ups 2200 na LINUX RH 7.1
> ? Ja jsem nalezl:
> http://www.sibbald.com/apcupsd/manual/apcupsd.pdf
>
> Jeste jsem nasel:
> http://www.linux.cz/noviny/2001-08/clanek07.html
>
> Existuji jeste nejake lepsi ceske odkazy na smart-ups?
>
> Dekuji za kazdou dobrou radu
>
> Zdenek
Mrkněte na http://www.apcupsd.org/, se Smart UPS 1000 to jede naprosto bez
problémů (umí komunikovat i pomocí simple signalingu s Back UPS), umí to
síťovou komunikaci (z MASTER počítače ke kterému je připojena UPS sér.
kabelem shazuje SLAVE počítače po síti - dokonce by měl zvládnout
komunikovat i se stroje běžícími na Windows), navíc to má poměrně pěkně
udělané monitorování parametrů UPS přes web (pomocí cgi skriptů).
S PowerChutePlus jsem měl dost problémy, ale už je to déle co jej
nepoužívám, takže možná že už jede taky dobře.
Zdravím

Zdeněk D.