prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Listopad 27 13:52:32 CET 2001

Petr Klimovic wrote:

>Proc se hadate? Vzdyt ja vam neodporuji. Klidne pouzivejte co chcete.
>Vzdyt vas tu nikdo nenuti kompilovat si kernel. Nikdo nemuze znat vase
>pozadavky a podminky. Vy sam musite rozhodnout, zda to pro vas ma
>nejake vyhody, nebo ne.

Pripominam, ze thread o kompilaci vlastniho kernelu jiz konferenci
probehl nekolikrat a byl dosti obsahly. Jsou skutecne situace, kdy
vlastni kernel potrebovat budete a v konferenci jsme i resil, kde tedy
brat zdrojaky (zda z Linusova stromu, nebo zdrojaky napr. z rawhide). Je
to zkratka vec potreby, moznosti a nazoru. Pokud vyhovuje balicek od
distributora, proc ne? Pokud nevyhovuje (napr. duvodem muze byt hw), pak
si kernel musite prelozit sam. Debata je v archivu konference.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz