Nmountovani dvou ISO image do jednohou mountpoint

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Listopad 27 09:03:22 CET 2001

On Tue, Nov 27, 2001 at 01:14:49AM +0100, Vaclav Stepan wrote:

> No, OpenBSD to umi... Jinak, coz vytvorit TRETI adresar a hodit tam symlinky
> z obou predchozich? Vaclav Stepan

Asi takhle?

mount /mnt/iso1
mount /mnt/iso2
mkdir ~/iso3
for i in /mnt/iso1/*; do ln -s $i ~/iso3/$i; done
for i in /mnt/iso2/*; do ln -s $i ~/iso3/$i; done

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz