kde zjistit co bude v kernel2.5?

Úterý Listopad 27 10:50:19 CET 2001

On Mon, 26 Nov 2001, Radek Cervinka wrote:

> Porminte mi mou zvedavost, ale zajimalo by mne, jestli je nekde nejaky
> seznam veci co se planuje do jadra 2.5. Zajima mne to z duvodu, ze
> jsem slysel o patch do stavajiciho jadra, ktere je pak plne
> preemptivni (asi 20 kb patch). Bylo tam naznaceno, ze se to pokusi
> protlacit do 2.5 - coz by byla bomba. Tak mne zajima zda to bude
> pravda a co se dal planuje. Nasel jsem nejake odkazy ale vse je tak
> rok stare

Byly nejake rozhovory s Linusem a s Alanem Coxem. Odkazy na ne najdete bud
v novinkach na http://www.root.cz nebo na http://www.linuxworld.cz.

Na lwn.net je sekce kernel, kde se da jit i do minulosti (tydenni
souhrny). V nich je take dost odkazu a zminek o tom, co je (bude) noveho a
o cem se uvazuje.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz