Hledám balíček s trojkovou verzí snmp pro Debian.

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Úterý Listopad 27 09:03:28 CET 2001

Pavel Just wrote:

>    Snažím se doinstalovat do Debianu verze 2.2 dnmpd daemona.
> Instalace O.K., ale snmpwalk ho přinutí ke kapitulaci.
> Úplný update systému nepomohl. Prot hledám verzi starší,
> ale nedaří se mi ji najít. Všude (i na ftp.debian.org)
> nalézám pouze vereze 4.x..

	A zkoušel jste více těch verzí 4.x? Mám s nimi takovou zkušenost, že
nefunguje každá druhá (mluvím o ucd-snmp v mojí oblíbené distribuci,
kterou nechci jmenovat). Řešil jsem to vždy buď starší nebo novější
verzí (z rawhide :-).
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418