bind(2) na neexistujici rozhrani

Středa Listopad 28 00:25:15 CET 2001

On 27 Nov 2001, David Rohleder wrote:

> Navic ta 0/8 mi pripadne, jako by vychazela ze stareho "tridniho
> rozdeleni" :-) adresoveho prostoru.

0/8 je vyhrazena pro specialni ucely. Dejme slovo RFC 1700:

      (a)   {0, 0}

         This host on this network.  Can only be used as a source
         address (see note later).

      (b)   {0, <Host-number>}

         Specified host on this network.  Can only be used as a
         source address.

Proc to Linux klasifikuje jako broadcast mi moc neni jasne. Mozna je to
nejaky historicky renonc urceny k tomu, aby se dalo vysilat s takovou
zdrojovou adresou (coz je potreba pro BOOTP/DHCP).