knihy v e-podobe (trosku OT, was Re: DNS konfigurace)

Jarda j_p na centrum.cz
Středa Listopad 28 08:25:34 CET 2001

Dobry den,
na adrese http://hacknix.rootslash.com/books se kdysi vyskytovala priblizne
takovato struktura adresaru s el. knihami:

a+
activex
apache
asp
assembly
backoffice
bryce
bsd
c#
c++
cgi
cisco
cobol
coreldraw
cryptography
delphi
dreamweaver
flash
freebsd
gimp
html
index.html
internet
intranets
java
javascript
linux
ls
misc
netware
networking
office
oracle
oreilly_reference_library
pascal
perl
photoshop
security
shockwave
solaris
sql
tcpip
unix
vbscript
virii
visual_basic
visual_basic_4
visual_basic_5
visual_basic_6
visual_c++
visual_j++
visual_studio
web_design
webdesign
windows_2000
windows_98
windows_nt_4
xfree86
xml

Vcera jsem se tam zkousel divat, ale nenasel jsem tam nic. Kdyby byl nekdo
ochoten poskytnout webhosting, muzu tam neco uploadovat. Nasel jsem i jine
zdroje, ale vetsinou byly hodne pomale nebo to byly jenom seznamy odkazu.

S pozdravem
    Jarda

news:3C034CCA.5060803 na vsps-su.cz...