instalace SuSE 7.3 eval - zatuhnuti

Miroslav Kubiczek miroslav.kubiczek na anfdata.cz
Středa Listopad 28 09:47:33 CET 2001

> Chci se zeptat, zda nekdo nemel podobny problem pri instalaci SuSE 7.3,
> prepaleneho z liveeval-7.3.iso (z ftp.linux.cz). CD v pohode nabootuje,
ale
> zatuhne myslim v bode 7 po hlasce "instaluje se zavadec". Pak se objevy
> cerna obrazovka s napisem YaST2 version 2.4.108 a konec.

resil jsem podobny problem ;-), ale instaloval jsem SuSE 7.3 z ftp serveru
primo. Pri
kazde instalaci doslo k zatuhnuti - vzdy pri jinem baliku. Nakonec jsem to
zkousel s uplne
minimalni konfiguraci, ale opet neuspesne. Tak jsem bohuzel na SuSE
zanevrel.
(PIII, Intel chipset, Intel Network...)

M.Kubiczek