nexthop via (Re: bonding nezvysi rychlost prenosu?)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Listopad 28 10:51:00 CET 2001

trcka na poda.cz (David Trcka) writes:

> Rekl bych, ze ani ne, protoze a) to hlasi "network unreachable" a
> b) napoveda k /sbin/ip rika (vystrizeno)
>
> INFO_SPEC := NH OPTIONS FLAGS [ nexthop NH ]...
> NH := [ via ADDRESS ] [ dev STRING ] [ weight NUMBER ] NHFLAGS
>
> tzn. nejdrive pouze "via ADDRESS1" a az pak "nexthop via ADDRESS2"

Ja jsem ten priklad bral z IP command reference, takze je otazka, co
je autoritativnejsi :-)

A navic network unreachable je podstatne lepsi hlaska nez RTNETLINK:
invalid argument. IMHO ten prikaz prosel syntaktickym analyzatorem ip
route, ale pak narazil na neexistenci routy na <gw1> nebo <gw2>

Brno, Czech Republic