hromadny prevod LDIF do UTF8 a Base64

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Středa Listopad 28 11:25:55 CET 2001

Ja jsem si napsal scripty v Pythonu pro prevod LDAP iso8859-2 -> base64,utf8
Ale prevadim v nich jen ty znaky ktere pouziva cestina, tedy bez i se
striskou a pod.
Ale je to napsany jen tak, aby to bylo, zadna krasa.

Daniel Prynych