Apache 1.3.22 vs. 1.3.20

František Barančík linux na rej.cz
Středa Listopad 28 13:13:48 CET 2001

Zdravim
Setkal jsem se s jednim, pro me vyznamnym problemem.
Driv nas webhosting jel na apachi 1.3.20. Tam nebyl zadny problem, ale s
instalaci nove .22 uz jo.
Vysvetlim, v cem je problem:
Od jiste verze apache zacala fungovat takova zajimava vec a to ta, ze
doplnoval automaticky pripony souboru .php .html.... a ja toho zacal do jiste
miry vyuzivat. Tak napr. pak muj odkaz vypadal "index?param1=3&param2=4",
takze jak je videt, ze priponu .php jsem vypustil. Vse fungovalo bezvadne az
do te doby, nez prisla verze 1.3.22. Tam sice take pekne doplnuje pripony,
ale uz neposle phpcku ty parametry za otaznikem. A ja uz mam takovych skriptu
povice a predelat vsechny by byla zabijarna :(
Setkal se s tim uz nekdo a poradi, jak nakonfigurovat apache, nebo kde by
mohl byt "zakopany pes"?

Predem diky

--
Frantisek Barancik