Redhat vs. SuSE

Středa Listopad 28 14:22:53 CET 2001

On Wed, 28 Nov 2001, Novogear wrote:

> Nekdo vydelava penize, zpusobem ze nezverejni ISO obrazy sve distribuce,
> jiny pojmenuje svou distribuci, podle nazvu jine zname firmy.

1) kdybych si tim alespon vydelal neco, co stoji za zminku (nebo
   by se to dalo srovnat s vynalozenou praci)
2) kdybych nevystavoval sve vysledky naprosto volne
3) kdybych nepokracoval v praci, kterou zacal nekdo jiny
4) kdyby to alespon byla ma zivnost nebo zamestnani
5) kdybych mel vliv na pojmenovani titulu, ktery vydava CPress
   (ktery se mimochodem s firmou RH dohodl)
6) kdybych se takovemu oznaceni sam nevyhybal
7) kdyby se nektere firmy neopicily a soucasne se nesnazily
   proti tem druhym pouzivat i nepravdive argumenty (plati i pro
   jejich zamestnance)
8) kdyby ty firmy a jejich zamestnanci nedelali s kazdym prdem
   takove tajnosti a nevyuzivaly je naprosto jasne ke komercnim
   ziskum i v mene vhodnych pripadech

Docela mi prijde lito, ze to vubec delam. Mel bych se na to vykaslat, pak
by me alespon nikdo nenadaval nebo se nesnazil dokazat ze nektera
distribuce je spatna protoze obsahuje neco, co druha nema a nepouzival k
tomu vykonstruovane podklady.

Je mi z toho tady uz vice nez zle.

--
                        Milan Kerslager