vymena maintaineru Linuxu (Re: Pozor na chybu v 2.4.15)

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Listopad 28 11:05:04 CET 2001

Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:

> Pokud je mi znamo, tak nikam neodchazi, pouze se chce vice venovat
> vyvoji namisto udrzby stabilni rady. Coz se ani nedivim :)

Krome vyvoje se jeste trochu bokem zminoval o dalsi "drobnosti":
O lepsi podpore pro enterprise zakazniky... Ci asi zakazniky...
Jo a vysvetlujte to hladovejicim civilistum... :-)))

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science