RH7.2 a [Network is unreachable]

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 28 15:22:43 CET 2001

On Wed, 28 Nov 2001, Milan Svoboda wrote:

> Mam sitove rozhranni lo,jenom mne trochu znepokojuje toto:
> ifup lo
> cannot open netlink socket:Adress family not supported by protocol
> Ovsem pri startu to zadny hlasky nevypisuje ani do logu.
> Pri instalaci jsem zadal stredni bezpecnoctni nastaveni firewallu. Nemuze
> to byt zpusobeno timto? Pokud ano, jak se firewallu zbavim?

Napres zjistit zda pouzivate ipchains nebo iptables  prikazy ipchains -L
nebo iptables -L . Ten ktery neco vypise a neohlasi chybu je ten pravy.
Pokud vypise nejaka deny pravidla, pak je tam omezeni a v rychlosti ho
muzete vypnout prikazy '/etc/rc.d/init.d/ipchains stop' nebo
'/etc/rc.d/init.d/iptables stop' podle toho ktery typ mate pusteny ...