Apache 1.3.22 vs. 1.3.20

Středa Listopad 28 17:45:54 CET 2001

On Wed, 28 Nov 2001, František Barančík wrote:

> Od jiste verze apache zacala fungovat takova zajimava vec a to ta, ze
> doplnoval automaticky pripony souboru .php .html.... a ja toho zacal do jiste
> miry vyuzivat. Tak napr. pak muj odkaz vypadal "index?param1=3&param2=4",
> takze jak je videt, ze priponu .php jsem vypustil.

Tohle vypada jako nejaky side-effect MultiViews.

> Vse fungovalo bezvadne az do te doby, nez prisla verze 1.3.22. Tam
> sice take pekne doplnuje pripony, ale uz neposle phpcku ty parametry
> za otaznikem.

To je pomerne divne. Dokonce mozna nebylo zamerem, aby se to chovani
takhle zmenilo. Zkontroloval jste changelog? Co diff mezi 1.3.20 a 1.3.22.

> A ja uz mam takovych skriptu povice a predelat vsechny by byla
> zabijarna :(

Tedy neodpustim si to, a pripojim se k malo konstruktivnimi argumentu, ze
to mate za to, jake jste prase. Pouzivani urcitych funkci, protoze "to
vypada, ze to tak funguje", je hodne o hubu.