4 a vice procesoru

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Listopad 28 19:28:19 CET 2001

Dobry den,

On Tue, Nov 27, 2001 at 10:11:24AM +0100, Mošnička Roman wrote:
> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat jestli si linux poradi se 4mi a vice procesory ?
> Dale by me zajimalo, jestli na serveru se 4mi pripadne 8mi procesory
> bude linux stejne vykony jako unix. Pripadne provozujete nekdo linux a
> databazovy server na 8mi proc. stroji a jake mate zkusenosti ?

databazovy stroj neprovozuji, ale o Linuxu na 8-mi procesorovem
stroji jsem si nedavno precetl v lkml od Jeffa Garzika: psal
tam, ze mu jeho osmiXeonovy pocitac zkompiluje jadro za cca 1.20
min. To se pak vyviji... ;-)

BTW: co jste myslel tim "jako unix"??? Ja jsem se domnival, ze
Linux je UNIX-ovy operacni system???

> dikuji za vase odpovedi
> r.

Zdravi