Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Listopad 28 20:52:05 CET 2001

On Mon, 26 Nov 2001 12:37:23 +0000 (UTC), Marek Blasko wrote:

:> První chyba se pochopitelně stala u Vás, pracovat v /tmp, to je tedy
:> nápad.

: a naco ho potom mam?

No ja neviem, uz od davnych dob som bol uceny, ze /tmp nemusi prezit
reboot. Na niektorych Unixoch byva dokonca /tmp v swape. A mat svoju
pracu trvajucu dlhsie ako par desiatok minut na takom mieste je koleda
o problemy - nuz, prisli ste na to "the hard way..." :-(

Zdravi
--
                                         Stano