nema nekdo zkusenosti s mysql?

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Listopad 28 22:39:39 CET 2001

Dobry den,

> pracoval jsem drive s MS Access, vytvarel
> aplikace a prechazim
> na linux, vubec nemam zkusenosti s jinym druhem
> databazi. Pokud nekdo pracuje s databazi,
> vytvari sestavy ze zadanych dat (napr. faktury,
> evidence expedovaneho zbozi v urcitem casovem
> obdobi apod.), ozvete se mi, kazda rada bude
> dobra. DIky

No hned prva rada RTFM..... tam je uplne vsetko!

A aby znechutenie nebolo az tak velke vcera som si kupil
knihu "Programujeme PHP profesionalne". Vydal Computer
Press tento rok a zatial som ju prebehol zbezne ale veeelmo
sa mi paci! Su tam zaklady MySQL a spolupraca s PHP....

Vlado

P.S. Skuste nabuduce databases na linux.cz a este predtym prestudovat
META-FAQ tejto konferencie :-)