Samba - problemy s browsingem

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Listopad 28 23:29:46 CET 2001

> # NEvim, jestli to neni timhle
>    remote browse sync = 192.168.3.25 192.168.5.255

kolik siti routujete? pokud mate jedinou, je to zbytecne

> # Tohle jsem zkousel S i BEZ (vsechny smysluplne kombinace)
> ;   local master = yes
> ;   os level = 34

MS browsing je magorina. Na kazde siti je vzdy jeden browsemaster a nekolikk
backup browsemasteru. Pak je jeste domenovy master ... Ti se pretahuji
(election) o browsemastering s tim, ze pocitac by se vzdy mel objevit v
okoli do 15 minut po zapnuti a zmizet do 30 minut od vypnuti. Nekdy ovsem
visi i nekolik dni ...

Popiste strukturu site

MP