Vypnuti PC s jadrem 2.4.14

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 29 08:51:42 CET 2001

> Stahl a prelozil jsem si jadro 2.4.14 na notebooku Dell Latitude C600 pod
> distribuci RedHat 7.1 a prestal se mi pocitac pri "shutdown -h now" vypinat.
> S puvodnim jadrem co je v distribuci (2.4.2) to chodi v pohode.
>
> Jadro jsem prekladal asi milionkrat s ruznymi variantami APM, ale at tam
> zasrktnu co chci, tak se to stejne nevypne. Nemusi se nastavit jeste nekde
> neco? Nemate nekdo zkusennost s timto jadrem? Posilam kousek konfiguraku..
  Ve win to funguje? V dosu to take funguje? (prislusny programek se da v asm
nebo C-- spatlat po precteni IL asi za 10 minut, mozna i za 5)? Daji se k tomu
notebooku a jeho zdrbanemu pm sehnat nejake specifikace?

> prosim jakoukoli radu
>
> --
> Martin Blazek;  Stasov 26;   267 51   Zdice
> +420 (0) 603 466326; http://hotel.podkova.cz
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz