Mozilla 0.9.6 a fonty

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Čtvrtek Listopad 29 08:42:47 CET 2001

Omlouvam se predem za asi zcela blby dotaz.

Jako zacatecnik v prostredi KDE jsem si nainstaloval RH7.1. Z www.mozilla.org jsem si stahl RPM
balicky a preinstaloval puvodni Mozillu novejsi 0.9.6 a mam problem s fonty. Menu, nastrojova lista
i vlastni webove stranky jsou napsany velmi malym (a skaredym) fontem a prakticky se to neda
pouzivat. Pritom nemuzu prijit na to, kde to pripadne nastavit. V menu Edit->Preferences jsem jakesi
nastaveni fontu nasel, ale vubec z toho nejsem moudry.

Cely RH7.1 jinak ma fonty v pohode a stejny problem je i v Mozille-mail a podobne a bylo to blbe i v
puvodni verzi Mozilly. A ja musim porad pouzivat Internet Exploder.

Dik za kazde info.

Roman Kolbabek