Mozilla a carkovane 'o'

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 29 10:01:56 CET 2001

On 28/11/2001, Ondrej Rusek wrote:

> mam opet jeden problem s Mozillou. Respektive dva:
>
> 1. vsechny ceske znaky s diakritikou jsou v pohode, ale nejsem schopen
> napsat male carkovane 'o' - misto toho se ve vstupnim policku objevuje
> 'n' s carkou. Pouzivam ceskou klavesnici pod KDE, ale zkousel jsem to
> napr. i v GNOME. V ostatnich aplikacich - napr. KWord, je vse OK. Je
> to chyba Mozilly nebo nekde v nastaveni neceho u me? Snazil jsem se
> hledat v Bugzille, ale nedarilo se mi.

Mel jsem stejny problem. Od prechodu na RH7.2, prepinani klavesnice
pomoci wmkeyboard a Mozillu 0.9.6 uz mi to nedela. Co presne pomohlo, to
nemohu s jistotou rict, nebot vse probehlo takrka soucasne :)

Jeste jsem to zkusil u kolegy, ktery ma stejnou konfiguraci, ovsem
pouziva KDE a jejich prepinani klavesnice, a take mu to funguje, takze
wmkeyboard je v tom nevinne :)

> 2. Pokud otevru nove okno pomoci JavaScriptu fci window.open(), tak
> nejdou 'mrtve klavesy'. Konkretne se pise .napr hacek a pismeno jako
> dva znaky. Vse se srovna po provedeni 'reload' dane stranky.

I tohle mi funguje dobre.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka