Compaq Armada 110 & Linux

Čtvrtek Listopad 29 11:25:10 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 11:15:31AM +0100, Jaroslav Honsa wrote:

> Ted jsem dostal odpoved od Compaqu, ze to nejde:-((
> Opravdu ne? V cem je problem? Zda se mi, ze podpora Trident Cyber Blade 7
> (to v tom NB snad je) v XFree86-4.1 existuje...
> Vite nekdo?
> --

Mate problemy s instalaciou. Ak ste to este neskusal, tak si vyskusajte
DemoLinux. Spusta sa z CD a nepotrebuje ist na HDD. Podla toho budete
vediet, ci sa tam aspon spusti a co vsetko bude fungovat urcite.

Inak mam Compaq Armada V300 a funguje vsetko co som tam objavil a mal
chut rozbehnut. ( Grafika je tam ATI Mach64, vy mate inu. )

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...