logovani portscanu do logu s IPTABLES na jeden radek

Tomas Lada Lada na bitservis.cz
Čtvrtek Listopad 29 12:21:41 CET 2001

Hmm
a co rikate na PORTSENTRY??
S pozdravem
          Tomas Lada

                    Michal Ludvig
                    <mludvig na suse        Komu:      linux na linux.cz
                    .cz>                 Kopie:
                                         Předmět:        Re: logovani portscanu do logu s IPTABLES na jeden
                    28.11.2001           radek
                    16:36
                    Odpovězte
                    prosím
                    uživateli
                    linux

> aby mi na jeden cely scan vypsal jeden radek a ne co port to radek....
> Zkousel jsem jeste nastavit   --log-level a cislo, ale ocividne se nic
> nezmenilo.

Pouzijte psd (Port Scan Detection) z patch-o-matic adresare ve
zdrojakach iptables. Ten by neco takoveho mel umet. Budete muset
vytvorit modul pro kernel a pro iptables, ale neni to nijak slozite.
Vice viz http://netfilter.samba.org/

Michal Ludvig
--
* SuSE CR, s.r.o     * mludvig na suse.cz
* +420 2 9654 5373   * http://www.suse.cz