Compaq Armada 110 & Linux

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 29 12:29:41 CET 2001

Zdravim,

On Thu, Nov 29, 2001 at 12:24:06PM +0100, Jaroslav Honsa wrote:

> No napsali mi (cituji):
> "... po telefonicke dohode Vam odpovidam na dotaz zda lze nainstalovat na
> Armadu 110  LINUX: nejde, protoze to nepodporuje."

ted asi bude treba zjistit, zda tato veta znamena: "nejde, protoze
to nepodporujeme my", nebo: "nejde, protoze je tam tak sileny
HW"... :-(

IMHO tady by pomohlo jedine tam zkusit nabootovat instalacni CD s
Linuxem. Pokud najde radic disku a pokud je tam VGA-cko, ktere je
podporovane v X-kach, tak bych nevidel zadny problem... Tohle lze
ostatne vyzkouset i nekde v prodejne, pokud je prodejce trosku
ochotny...

> To jeste nemusi moc znamenat, ze to neumi nikdo u Compaqu a oficialne ho
> nepodporuji.
> Ten modem by mi tak nevadil.
> --
> Zdravi Jarda Honsa.