Problemy se ctenim NEWS

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 29 12:33:23 CET 2001

"Jan Kovář" <webmaster na novibra.cz> wrote:
 : Dobry den.
 : Nemate nekdo taky potize se ctenim cz.comp.linux? Neustale se mi otevriraji
 : uplne jine prispevky. Respektive tak u 30% se mi otevre uplne neco jineho.
 : Vidim prispevek se subjectem: rpm proftpd, otevru a vidim prispevek se
 : subjektem: Skoleni linuxu a takovych pripadu je nejak moc.
 : Stahuju to s news.gts.cz

Nie je to v tom ze autor svoj prispevok poslal ako REPLY
k nejakemu predchadzajucemu, iba zmenil Subject:, ale
zatriedi do threadu a ukaze subject prvej spravy?

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |