DNS & multiIP hosts

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Listopad 29 13:21:26 CET 2001

Dakujem za vsetky odpovede. To mi uz staci. Vyplyva z toho
pre mna zaver. DNS (teda bind 8.2.3) to nedokaze, takze nech
si to riesia vo svojej rezii (co bol navrh updatovat to a mat
nejaky sledovac co to robi, tak prave tomu som sa chcel vyhnut.
To by som vedel vyriesit, ale nezda sa mi to korektne, ked niekto
tvrdi, ze ma riesenie odolne voci vypadku a v skutocnosti je to
len ciastocna pravda.)

Igor