msec skripty, postfix a maily rootovi v MDK 8.1

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Listopad 29 13:52:01 CET 2001

Zdravim.

Mam nainstalovaneho Mandraka 8.1, MTA je postfix, postu dorucuje (i na
adresu root na ...), zatim je to ve fazi instalace a overovani.

Pri tom jsem narazil na to, ze mi nedochaiz mailem vystupy ze security
scriptu mandraku, spoustenych pres crontab, prestoze v logu je videt, ze
spusteny byly a kdyz je spustim z ruky, neco mi na konsoli vypisou.

Tusi nekdo v cem by mohl bt problem? O tuto feature bych nerad prisel.

Honza

--