pomoc pri kompilacii

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Listopad 29 17:27:21 CET 2001

On Thu, 29 Nov 2001, Ing. Július Fedáš wrote:
> prosim o radu pri kompilacii kernelu. Nie som ziaden profik. Pouzivam MDK 8.1
> s kernelom 2.4.8 - standardny kernel po instalacii. Pokusil som sa ho
> prekompilovat podla mojej potreby, vsetko prebehlo OK. Z internetu
> www.kernel.org som stiahol kernel 2.4.15. No a tu nastal problem.
> Moj postup: Z kernelu 2.4.8 som stiahol subor .config do adresara stiahnuteho
> kernelu 2.4.15 a pouzil som prikaz make oldconfig. Zatial vsetko OK. Dalsi
> postup make dep, make bzImage, no a tu pri kompilacii jadra pocas kompilacie
> ako som ju sledoval obcas vybehol riadok, ze adresar usr/src/linux/xxx
> [...]

"Problem" bude v tom, ze kernel od MDK je "jiny" nez kernel primo od
Linuse. Distributori pridavaji do svych kernelu ruzne patche, ktere nejsou
ve standardnim jadre obsazeny. Proto vam nesjpis hlasi MDK chyby pri
kompilaci a stezuje si na neexistujici cesty.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..