Jak ma takmer porazilo alebo jak ma --- tmpwatch.

Čtvrtek Listopad 29 21:45:26 CET 2001

On 29 Nov 2001, Cejka Rudolf wrote:

> Hadat se s vami nebudu, ale s timto nazorem nesouhlasim a
> i ostatni pripominky by se hodily k mensimu prodiskutovani.

Bezne se to ridi podle atime (a nikoli mtime). To pak vetsinou znamena, ze
tam skutecne dany soubor bez povsimnuti lezel nekolik dni. Pak je jen
rozumne takovy soubor zrusit -- specialne na viceuzivatelskem systemu, aby
si uzivatele nezvykali delat z /tmp skladiste. Problem je jen v situaci,
kdy nekdo "chytry" jako mc nastavi pri kopirovani na cilovem souboru atime
nekam do minulosti.