Utok ? (Žádný nebyl)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Listopad 30 09:06:37 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 07:12:49PM +0100, Petr Šobáň wrote:

> Díky takže DPT=port to jsem nevěděl a díky za adresu aspoň ji již nemusím
> hledat co je to zač.

> Fotky asi nebudou port 81 povolovat asi nebudu, nebo mám ?
> Je někde seznam na jakých portech kromě 80 ky ještě běhají www stránky
> které by bylo vhodné mět povolené ?

81,82,83... 888,8888,....8080..

Nevim, proc by melo byt ilegalni pouzivat takoveto porty..
(i kdyz zas tak bezne to taky neni, pouziva se to spis bud pro
testovaci ucely, nebo pokud je potreba mit na jednom stroji vic
web-serveru - kazdy jiny/ jinak nastaveny)

PT

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/