cvs -r 2.0 jmeno_souboru nastavi sticky tag?

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Pátek Listopad 30 10:03:37 CET 2001

On Thu, Nov 29, 2001 at 10:34:32PM +0100, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Dobry den,
>
> po delsi dobe jsem se rozhodl u souboru zmenit vnitrni cislovani
> verze na vyssi, konkretne z 1.44 na 2.0. To jsem udelal
> cvs commit -r 2.0 jmeno_souboru
> jak by dle vseho melo byt. Take probehlo OK. Dalsi commit vsak jiz ne:
>
> cvs commit: sticky tag `2.0' for file `jmeno_souboru' is not a branch
> cvs [commit aborted]: correct above errors first!
>
> branch nemam, jine problemy nikdy taky ne, nakonec pomohlo
> cvs update -A jmeno_souboru
>
> totez se opakovalo u dalsiho souboru.

> [...]

IMHO je to vlastnost CVS. Kdyz jste rekl explicitne s jakou verzi
chcete pracovat (zrejme i commit) - cvs si to poznaci jako sticky tag
(zamkne to) a dokud to neodemknete pomoci update -A, tak se na jinou
revision nedostanete. Kdybyste ovsem mel sticky tag jako vetev (branch)
a ne pevne cislo revision, sel by commit do te vetve (ale porad by jste
zustaval v te vetvi).

Je to selsky vidim tak, ze ten zamek je bud na revision - pak nemate
vubec zadny stupen volnosti, nebo je to zamek na branch, pak muzete
commit, update ... v ramci branch.

--
	Vaclav Ovsik		email: Vaclav.Ovsik na i.cz
	ICZ a.s.		phone: +420 19 7488511