Compaq Ipaq a Linux (mirne OT)

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Listopad 30 09:34:22 CET 2001

On Thu, 29 Nov 2001 13:24:50 +0000 (UTC), Petr Kincl wrote:

: Chtel bych se zeptat na zkusenosti s pouzivanim Linuxu na Compaq Ipaqu
: Pocket PC. Chtel bych jej vyuzivat jako plnohodnotne PC pro vyvoj PHP
: aplikaci. Dal by se spustit Apache a PHP?

V 32 MB? To sotva. Aj pokial mate 64 MB verziu, asi by to nebolo
uplne ono.

Skusenosti nemam (natolko odvazny nie som a rezervny iPaq nemam :-)),
ale v zasade je mozne vsetko - to je plnohodnotny Linux a pokial
to ide prelozit, ide to aj pouzivat :-)

Pokial potrebujete nejaky embedded web server bez grafiky,
skor sa pozrite na k tomu urcene PC-cka. Dobry zdroj je
http://www.linuxdevices.com/ Aj ked je dost mozne, ze ten
iPaq bude nakoniec najlacnejsi (nezabudnite ale na periferie -
nejakym sposobom k nemu potrebujete dostat siet).

Skuste naznacit, co ma byt konecnym vysledkom (ak to teda
povedat mozete).

Zdravi
--
                                Stano