ISDN od telecomu

Pavel Stárek linux na proteco.podebrady.net
Pátek Listopad 30 10:34:46 CET 2001

> Dobre odpoledne,
> obratil se na me kamarad s prosbou o radu. Fikane ;-) jsem mu slibil, ze
> se tu zeptam, jelikoz o tom nevim vubec nic.
>
> Chce si poridit ISDN a ma linuxovy server. Ted se pripojuje "obycejnym"
> modemem. Chtel by tudiz vedet, jestli mu nejaky z telecomem nabizenych
> ISDN modemu bude fungovat. Dalsi podminkou je, aby tento modem mel
> analogovy port, protoze k tomu chce pripojit fax.
>
> Jak je to s podporou ISDN modemu pripojenych pres USB?

Kamos zrovna nedavno taky upgradoval z analogu na ISDN, a vzal si
Telecomem nabizeny ext. modem (tusim ze Microcom), ke kteremu samozrejmne
jde pripojit dalsi (tusim dokonce dve) analogova zarizeni. On ma takto
pripojeny
analogovy telefon ze ktereho volaji rodice a zbytek rodiny a on vesele
browsi
po Inetu. Jako SW pouziva RH7.2. S rozchozenim byla trosku laborace,
ale po precteni nekolika HOWTOs, probrowseni archivu konfery a trocha
zkusenosti se to podarilo rozchodit. Co se tyce USB - nemohu slouzit,
protoze ho moc (vubec) nepouzivam. A specielne na modemy je zlaty
seriovy port :-).

Cus Pavel.