rh7.1 netlaci zlozitejsie stranky

Gejza Jenca jenca na kmat.elf.stuba.sk
Pátek Listopad 30 15:26:03 CET 2001

Zdravim,

Mam starsiu tlaciaren HP 5L. Po prechode RH-6.2 -> RH-7.1 sa mi prestali
tlacit stranky ktore su zlozitejsie -- tlac zamrzne, po formfeed sa
na tlaciarni vytlacia nezmysly. RH 6.2 mi to  nerobil (aspon nie v takej
miere). Znizenie dpi na 300 nepomohlo. Zrejme dochadza k preteceniu
interneho buffra tlaciarne. Ide to vsak vacsinou obabrat tak, ze .ps subor
natiahnem do gv a odtial ho tlacim po jednotlivych stranach.
To je ale strasne nepohodlne.

Vie mi niekto poradit, ako by som to mal riesit ? Nema Ghostscript nejake
nastavenie, aby setril pamat tlaciarne ?  Ak ano, kde ho mam hladat ?
System tlace v RH sa zmenil takze sa v tom vobec nevyznam.

Gejza Jenca