Stahovani posty

Robert Hanzlik robi na junyks.cz
Pátek Listopad 30 16:27:31 CET 2001

Zdravim,

> muzete mi nekdo poradit nejake elegantni reseni tohoto problemu :
> nekolik lidi stahuje postu z naseho mailserveru ( postfix + pop3 ) pres
> modem. Stava se ze obcas dostanou mail o velikosti 2MB a vice o ktery
> nestoji. Je tedy nejaky zpusob aby se nejdrive koukli co je to za soubor
> a pak se pripadne rozhodli zda mail stahnout co nestahnout ?

abych byl uprimny, jsou tu hned varianty dve. Jednou z nich je nasazeni IMAP
protokolu, kde mohou nejdrive udelat u dane zpravy nahled, ale se ctenim je
to tak, ze musi byt on-line. Nebo nejaky webmail i pres pop3 jich par jde.
Pripadnych reseni je asi i povicero, tohle mne napadlo jako prvni ...

S pozdravem
                         Robi

Robert Hanzlik
JUNyKS server - http://www.junyks.cz