Jak koupit notebook bez Windows ?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pátek Listopad 30 13:55:03 CET 2001

Ahoj,
poslyš Matěji, není vůbec hezké, že cituješ jakoby moji
odpověď, ale přitom v tom kromě mé adresy není ode mne
ani čárka!!!

### Matej Cepl napsal dne 27 Nov 01, v 23:05 :

> Pokud by se Vám podařilo to dostat z toho prodavače písemně, tak
> ho můžete zažalovat, protože tohle je zcela ostře v rozporu se
> zákonem o ochraně hospodářské soutěže. Ale u soudu Vás zastupovat
> nebudu -- sedím v Americe.
>
> Matěj

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail