prechod z Redhat na SUSE-rozdily

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pátek Listopad 30 17:40:17 CET 2001

Dne ne 25. listopad 2001 10:35 Novogear napsal(a):
> Jestli RedHat nebo SuSE, je to celkem jedno.
> Problem SuSE je, ze je to skareda komercni (RedHat rozdava CD zadarmo)
> firma, s castecnym vyvojem v cechach (fuj michat nam tam cestinu), ktera
> nam nechtela dat ani pocesteny StarOffice a hosi z RedHat CZ ji nemaji
> radi. Existence techto dvou taboru nam dava ale jistotu, ze v pravidelnych
a)SuSE take rozdava CD zdarma
b)Jeslti si dobre pamatujete, tak pocesteny StarOffice nemohl byt venku kvuli
licenci
c)asi nemam rad sam sebe. Dokud jsem mel cas, taky jsem se kdysi zapojil do
pripravy RedHat CZ a me jmeno najdete na tirazi knihy Ucime se RedHat Linux.
A presto tvrdim, ze SuSE je pro me potreby lepsi ...
--
Oto 'tapik' Buchta