Compaq Armada 110 & Linux

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Pátek Listopad 30 18:26:20 CET 2001

Jaroslav Honsa wrote:

> Budu rad, kdyz se se mnou rozdelite o zkusenosti. Podle stranky na
> www.linux-laptop.net by to melo jit, uz jsem to objednal.

Tak jsem na to zkusil nainstalovat Mandrake 8.1. Vsechno probehlo OK,
sitovka je bez problemu (Intel EtherExpress), disky i DVD funguji OK,
USB se zda byt nahozeno, netestoval jsem, bohuzel na to nemam moc casu,
zvukovka zvuci :), Xka 4.x.x funguji zcela OK. Co nechodi:

- modem: celkem jsem predpokladal, je tam Lucent WinModem (BTW existuje
zpusob jak tohle pod Linuxem rozbehat?)
- Cardbus sloty - ted nevim, ale v HardDraku jsou sice videt, alemodul
kernelu zaveden neni, jsou pod obecnymi bridgi. Heh.. jestli bude chodit
nebo ne nevim, ale momentalne to na nic nepotrebuju, leda snad, ze by
existoval modem, ktery by byl PCMCIA a pod linuxem fungoval.

Shrnuto a podrtzeno, dle meho subjektivniho nazoru je Compaq Armada 110
pod linuxem provozovatelny. Ted jeste budu muset otestovat, jak se chova
APM, pod WinME (ktere tammusim mit taky) to obcas usne a probudit se to
da jen vyndanim a znovuvsunutim baterky (pak ale wokna najedou bez
problemu a scandisku).

Honza

--