(Utok ? (Žádný nebyl)) Porty www stránek

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Listopad 30 20:53:56 CET 2001

On Fri, Nov 30, 2001 at 08:11:51PM +0100, Petr Šobáň wrote:

> GRRRR......

> Podle vás třeba povolit 80 až 8888 :-(((((
> To tam nemusí být žádný firewal a můžu rovnou povolit vše, a co potom
> bezpečnost ?

No, osobne bych asi nebyl tak paranoidni, abych zakazoval odchozi konexe.
Stejne, pokud si bude nejaky virus/trojan/cokoliv poslat informace ven,
tak to udela pres port 80 tak, jak tak.
(Pripadne to prepasiruje pres http protokol a projde to i proxynou).
Takze opravdu nechapu...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/