Stahovani posty

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Listopad 30 20:30:06 CET 2001

Silhavy Filip wrote:

>Dobry den,
>
>muzete mi nekdo poradit nejake elegantni reseni tohoto problemu :
>nekolik lidi stahuje postu z naseho mailserveru ( postfix + pop3 ) pres
>modem. Stava se ze obcas dostanou mail o velikosti 2MB a vice o ktery
>nestoji. Je tedy nejaky zpusob aby se nejdrive koukli co je to za soubor
>a pak se pripadne rozhodli zda mail stahnout co nestahnout ?
>
>predem diky filip

Obavam se, ze POP3 to sam o sobe neresi (nemam pro ruce nejake to RFC,
pisu z hlavy). Zkuste klienta, ktery to umi. Ja osobne resim pomoci
mozilly 0.9.4, ktere lze naridit, aby stahla jen prvnich par kb ze
zpravy, ktera je delsi nez nastavene omezeni. Zpravu si pak samozrejme
muzete stahnout celou, pokud chcete.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz