mozilla a www.internetbanka.cz

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Pátek Listopad 30 21:36:15 CET 2001

Zdravím,
jako klient nejmenované banky jsem velice uvítal, že můžu na svůj účet
pohodlně z domova.

Bohužel s Mozillou to moc nefunguje. Ty nejdůležitější funkce (např.
podepsat a odeslat) nic nedělají. Kliknu a nic. Je to děláno přes
javascript.

Kontaktoval jsem podporu, tam mi napsali, že pro mozillu to není
testováno a nemohou zaručit funkčnost. Doporučili IE >= 5.0 a NN = 4.5
V manuálu ale je NN 4.5 a vyšší.
NN 6.0 obsahuje mozillu, tudíž by to mělo fungovat i pro mozillu 0.9.6.
Když to nejde asi nepůjde ani NN6.0, to však nemám vyzkoušeno.

Zajímalo by mě jestli to někomu funguje s mozillou nebo NN (četl jsem
nějaké příspěvky kde některé stránky s 0.9.4 šly a s 0.9.6 ne)

Jak je to s podporou javascriptu v Mozille (mám dojem, že tohle není
první stránka kde mi nejde javascript, nebyly však tak důležité, tak mi
to nevadilo).

Jestli to je problém s JS, je to reportováno? Pokud bych napsal
bugreport, dalo by se to nějak testovat, když nemají konto v bance? :-)
Bohužel angličtinou mnoho nevládnu, takže nevím jak bych jim to
vysvětlil :-(

Zatím používám IE (díky winmodemu, až budou peníze koupím lepší), ale
rád bych svůj oblíbený prohlížeč (záložky (tab)  v 0.9.6 nejsou vůbec
špatná věc).

díky za odpovědi

--