LILO nezavedeno

Michal Zelenka zzele na hydroprojekt.cz
Pondělí Říjen 1 09:37:01 CEST 2001

Na pocitac 30 GB HD (s puvodni instalaci Windows 20000) byly nainstalovany W98 a ponechano zhruba 10 GB volneho mista.
 Po instalaci Linuxu ( RedHat v.7  - Pracovni stanice) a restartu s k memu prekvapeni spustily Windows98, ktere bohuzel stale potrebuji.
Linux tedy spoustim startovaci disketou, ale je to otravne. V LILO.CONF je jako druhy boot system uveden spravne DOS, ale k LILO nedojde. Predchozi instalaci W2000 jsem odstranil smazanim vsech diskovych oddilu(boot z inst.CD W2000) a po kontrole (boot z inst.CD W2000) bylo vse odstraneno.
 Tusim ze chyba je na strane MBR zrejme poskozenym predchozi instalaci W2000.
Program FIPS hlasi nekonzistenci d.oddilu, ale W98 a Linux se pri instalaci tvarily spokojene.

Co s tim, uz jsem ruznymi pokusy stravil 3 dny.

Dekuji Michal