Programovani pod GTK

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 1 09:02:25 CEST 2001

Jan Svec wrote:
: Josef Lukes wrote:
:
: >     Nevite kterym smerem se dat, kde hledat rozumne knihovny pro
: > syntax highlighting? Nasel jsem zatim GtkExText (resp.GtkSourceView) -
: > coz mne zatim moc nepresvedcilo, asi i tim, ze druhe jmenovane jsem
: > nedokazal zkompilovat (s GTK2-1.3.7) :-(.
:
: Chci si udelat nejaky ide (treba pro Python :) a chci tam mit DOBREJ
: editor. Neexistuje nejakej widget, kterej by mi sel vlozit do aplikace jako
: okno VIM?
:
	Widget se jmenuje zvt (je v gnome-libs). Je to v podstate terminal
(nad zvt je napsany napriklad gnome-terminal). Takze pouzitim zvt si
muzete do sve aplikace zapouzdrit jakoukoli terminalovou aplikaci.

	Jinak taky lze spoustet "{xterm,gnome-terminal} -e vi /cesta/soubor.c"
a odchytavat nove namapovana okna (podobne jako treba panel nebo GoodStuff
umi chytit xclock.

-Y.

|\  Basically PCI is a message passing system disguised as a bus, treat   /|
|\\ it as the former and you wont get too badly hurt.        (Alan Cox)  //|