OpenLDAP & kontakty v Outlooku

Jiri Chmelik chmelik na mikroklima.cz
Pondělí Říjen 1 09:42:23 CEST 2001

Nainstaloval, nakonfiguroval a spustil jsem LDAP server (slapd) na RH6.2 CZ.
Po strance funkcnosti je pravdepodobne vse OK. Ted bych ale potreboval
"prinutit" LDAP server, abych ho mohl vyuzivat jako zdroj emailovych adres a
dalsich informaci o osobach (jakesi sdilene kontakty). Pridal jsem do
databaze nekolik udaju (nekolik lidi). Kdyz si ale v Outlook Expresu tento
adresar pripojim a dam vyhledat danou osobu (ktera tam "nekde" na 100% je),
nehlasi, ze nikoho nenasel (nehodi chybu spojeni nebo tak neco, to jsem
zkousel, asi se spravne pripoji, ale nikoho nenajde). Po dlouhem hledani na
inetu jsem dosel k zaveru, ze je asi potreba nastavit na serveru to
"spravne" schema atd... (nebo mam jen nejak spatne nastavena prava v tom
LDAP ????)
Nemate to tedy uz nekdo rozfungovane ?? Byl bych nejrasi, kdyby mi nekdo
mohl poradit "step-by-step" :-), i s ukazkovymi konfig. soubory atd... Dal
bych mel zajem i o nejaky SW, kterym muzu databazi lidi plnit, editovat
atd... Nejlepe pres www rozhrani (PHP apod..). Neco jsem uz nasel, myslim
ale, ze to nebude primo pouzitelne pro to MS schema.. (pokud je vyzadovano)
Diky Chm.