OpenLDAP & kontakty v Outlooku

Marian Tatarka tatarka na didaktik.sk
Pondělí Říjen 1 10:20:40 CEST 2001

Musite mat v OE v definicii adresarovej sluzby, v zalozke "spresnit"
a v poli "zaklad hladania" zapisanu hodnotu, ktoru mate aj v subore
/etc/openldap/ldap.conf pre atribut "BASE", napr. "o=vasa firma".

Dalej som prisiel na to, ze outlook express vyhladava v adresare len
od zaciatku mien a adries, tj ak zadate vyhladavaci retazec "lenka", tak
najde len meno "Lenka", ale nie "Alenka". Myslim, ze je to chyba outlooku,
pretoze podla napovedy by mal vyhladavat aj vo vnutri retazca. BTW, v
lokalnom adresari takto dokaze vyhladavat. Uvitam aj skusenosti ostatnych,
pretoze by som potreboval, aby sa dal v outlooku vypisat zoznam vsetkych
adries. Nejake vyhladavacie kriterium "*".

Co sa tyka SW, prave nejake webove rozhranie hladam. Celkom sa mi pacilo
web2ldap (www.web2ldap.de), jednoduchy, ale o to vhodnejsi pre uzivatelov
je webdap (http://yolinux.com/TUTORIALS/LinuxTutorialaWebDap.html). Pre
spravu je celkom dobry ldapbrowser, instaluje sa vsak len lokalne na
pocitac,
je v jave a cela instalacia spociva iba v rozbaleni do adresara.

Ak ma niekto skusenosti s dobrym www rozhranim pre prezeranie a
administraciu
openldap, poradte.

Marian Tatarka