Televize pres 10Mbit ethernet

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Pondělí Říjen 1 10:59:11 CEST 2001

> Ako velmi to je "zadara" ? Volakedy som zhanal take nieco, ale az po
> nejakej "registracii" mi to dovolilo stiahnut nejaku okresanu verziu pre
> tusim max 20-25 klientov a nevedelo to multicasty a nejake dalsie veci.

  Vsak to jsem myslel, ta ostra verze uplne zadarmo neni, alespon kam moje
povedomost saha, ale ta orezana ano. Kazdopadne je to pro pouziti na tu
televizi bez problemu, bude mit jednoho klienta, multicasty nepotrebuje, ...

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/